Re: [Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: Cem GÜLER (cemguler@kibrit.net)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 15:37:25 EET

Turgay Zengin wrote:

>Hayir evolution kullanmadim, cok sey kaciriyor muyum,
>biraz tarif eder misiniz (Herseyi linux ile
>yapmiyorum, simdilik e-posta falan almiyorum, sadece
>java development icin kullaniyorum, bu yuzden
>evolution a ihtiyac duymamis olabilirim)
>
>sistemde .wmrc dosyasi bulamadim, default session
>degistirmek cok basit olsa gerek ama, bulamadim bir
>turlu.
>
>Selamlar,
>Turgay Zengin

>Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
>http://mail.yahoo.com

Ah evolution süperdir. Aktif olarak kullan?yorum. Kesinlikle outlook
türevlerinden daha iyidir. S,u an Thunderbird ü test etmekteyim. Mesela
Outlook (Express olan? deg(il) 'un yapt?g(?n? söyledig(i s,eyleri
Evolution çok daha stabil yap?yor. Mesela LDAP ile yap?lan adres defteri
uygulamalar?nda Evolution, Outlookdan search yaparken çok daha mant?kl?.
Kullan?c? arabirimi olarak inan?lmaz güzel ve detay sahibi :)