RE: [Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: Özgür Gürsoy (ozgurgursoy@netasistem.net)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 17:08:29 EET

İste yilan deri degistire degistire bir gun derisiz kalmasin ? (ehe ne
demekse:) ) yani demek istedigim Linux' un ticarilesmesi geride kalanlarin
gucununun devamliligini etkileyecektir bana gore. Demek istedigim, goruyoruz
ki dagitimlar buyuk sirketler tarafindan satin aliniyor, belki kalan yerden
devam ediyor bir sekilde ama (Fedora) simdilik pek net olmasa da bence
Linux' u zor gunler bekliyor ileri surecte bu konuda.