Re: [Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: mesut guler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 15:31:23 EET

Devrim GUNDUZ wrote:

> Merhaba,

> Ya ben sanirim farkli Windows surumlerini kullaniyorum. PDF dosyasi
> acacaksiniz, hooop internetten sunu indir (ya da git dergilerin
> verdigi CD'lerden kur). Yok ofis yazilimi kuracaksiniz, hooop ona da
> en az 200 kusur dolar var ve onu kur. Ne bileyim, aninda haberlesme
> yazilimi kullanacaksiniz, onu da indir kur...
>
> Donanim ekleyeceksiniz, CD'sini tak eheheh. Devam edelim mi?
>
> Windows'u kullanmak daha kolay degildir. Aksine zordur bence.
> Insanlari Windows'dan Linux'a gecmekten alikoyan 2 sey var:
>
> 1. Tembellik
> [...]

bu konuda Devrim Beye hak veriyorum. linux masaustu acisindan windowstan
daha kolay ama windowsa oranla belli bir bilgi tecrube gerektirdigi de
kesin. ben 1 yildir masaustunde linux kullaniyorum. windowsda yapilan
hemen hemen hersey mumkun ustune linuxla yapabildeklerini de koyunca
windowsla arasinda bayagi fark cikiyor. :) teknolojiyi takip etmek
acisindan da linux kullanmak windowsa oranla daha mantikli.

--
Mesut Guler
Egemen Yazilim