Re: [Linux-sohbet] fedora core 3 ilk izlenimler

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 15:20:18 EET

Merhaba,

On Fri, 12 Nov 2004, Turgay Zengin wrote:

> Efenim ben "windows a yaklastigini dusunuyorum" derken
> sunu kastetmek istemistim, bilmiyorum linux
> alemlerinde de bu kabul goren bir konu olsa gerek:
> Kitleleri windowstan linuxa gecmekten alikoyan nedir?
> Bence kullanim kolayligi. Bunu kurulum, program
> ekleme-cikarma, donanim algilama, programlar arasinda
> ortak bir kullanici arayuzu, vs. olarak
> algilayabiliriz.

Ya ben sanirim farkli Windows surumlerini kullaniyorum. PDF dosyasi
acacaksiniz, hooop internetten sunu indir (ya da git dergilerin verdigi
CD'lerden kur). Yok ofis yazilimi kuracaksiniz, hooop ona da en az 200
kusur dolar var ve onu kur. Ne bileyim, aninda haberlesme yazilimi
kullanacaksiniz, onu da indir kur...

Donanim ekleyeceksiniz, CD'sini tak eheheh. Devam edelim mi?

Windows'u kullanmak daha kolay degildir. Aksine zordur bence. Insanlari
Windows'dan Linux'a gecmekten alikoyan 2 sey var:

1. Tembellik
  Neden yeni bir teknolojiyi ogrenip vakit kaybetsin ki insan? Sonra
maazallah ulkemiz kalkinir... Aman diyim.
2. Aliskanlik
  Aciklamaya gerek yok sanirim.

> Linux'un saglamlik ve guvenlik alanlarinda windowstan
> ileride oldugunu zaten herkes biliyor. Yukarida
> bahsettigim alanlarda da yakalar ve gecerse
> masaustunde kullanmasi icin bir neden kalmaz.

Yanlis anlamayin sadece merakimdan soruyorum. Masaustunde aktif olarak
Linux'u ne kadar sure ile kullandiniz? Hangi yazilimlari kurdunuz vs...

Saygilar.

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org				devrim.gunduz~linux.org.tr