Re: [Linux-sohbet] Özgür Yazılım ve Ekonomi -yardım

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Tue 09 Nov 2004 - 23:07:45 EET

Selamlar,

Ozgur yazilim icin belediyeleri ornek alabilirsin,
Eminonu belediyesi bilgi islem bolumunun 2002 yili faaliyet raporunda
serverlari Linux'a tasimalarindan dolayi 250.000 $ gibi bir tasarrufa
yol acildigi yaziyor. ilgili linkler
http://www.eminonu-bld.gov.tr/icraat_liste.php?icraat_idB
http://www.linux.org.tr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sidX4

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net

09-11-2004 Salı günü saat 16:54 sularında, Mert Uzbaşlı dedi ki: