[Linux-sohbet] Özgür Yazılım ve Ekonomi -yardım

From: Mert Uzbaşlı (mert@bunalmis.com)
Date: Tue 09 Nov 2004 - 18:54:37 EET

Selamlar,

Bu sene okulumda (ege iktisat) seminer isimli bir derste sunum yapmam gerek.
Ne sunumu yapayim diye düsünürken aklima "Özgür yazilimlarin ekonomiye
etkileri" seklinde bir konu geldi aklima. Hem gelecekte yönetici olmayi
düsünen sinif arkadaslarimi ve kapitalist sistemi yalayip yutmus hocalarimi
bu konuda biraz bilgilendirmis olurum diye düsündüm. Bu konu ile ilgili
bildiginiz, tercihen türkçe kaynak var mı diye sormak istedim. Ozellikle
istatistiksel bilgiler (x kamu kurulusu özgür yazilima yöneldi yilda su kadar
kar etti gibi) ve varsa daha önce bu konuda hazirlanmis seminer notlari
(seminer.linux.org.tr'ye baktim biraz ama gozume takilmadi boyle birsey)
biliyorsaniz çok hora gecer.

Simdiden tesekkürler.

--
Mert Uzbaşlı