Re: [Linux-sohbet] Özgür Yazılım ve Ekonomi -yardım

From: BULENT AYDIN (bull_aydin@yahoo.com)
Date: Tue 09 Nov 2004 - 20:04:18 EET

Merhaba,
yurticinde bu tarz bilgilere ulasmak herhalde pek
mümkün degil. Yurtdisi kaynaklı bircok bilgi elde
etme imaknına sahipsiniz . Toplam sahip olma
maliyetleri vs. ve avrupa da kamu alanında
yapılan calısmalar ile ilgili bayagı
genis bir bilgi var. Eger isterseniz size
yurtdısı kaynaklı bazı rakamlar ve
kamu da open source uygulamaları ile ilgili
birkac vaka gönderebilirim .

kolay gele...

www.leonba.de