Re: [Linux-sohbet] Özgür Yazılım ve Ekonomi -yardım

From: I.Izlem GOZUKELES (izlem.gozukeles@emo.org.tr)
Date: Tue 09 Nov 2004 - 17:57:33 EET

Merhaba,
Asagidaki adreste iktisatci bir arkadasin sunumu var:
http://bm-dergi.emo.org.tr/sunumlar/foss1.ppt

Ayni arkadasin bir de makalesi var ama ingilizce.

Su adreste ise epey bir makale var:
http://opensource.mit.edu/online_papers.php

iyi okumalar

--
ibrahim izlem Gozukeles

---------- Original Message ----------- From: Mert Uzbaşlı <mert@bunalmis.com> To: linux-sohbet@liste.linux.org.tr Sent: Tue, 9 Nov 2004 16:54:37 +0000 Subject: [Linux-sohbet] Özgür Yazılım ve Ekonomi -yardım