Re: [Linux-sohbet] BKBP - Bilgisayar kullanicilari bilinclendirme Platformu

From: Cem Kamil Kulekci (editor@penguen.web.tr)
Date: Fri 05 Nov 2004 - 16:46:18 EET

metin gündüz wrote:

>selam

Merhaba

>az once televizyonda reklamlarini seyrettim
>BKBP - Bilgisayar kullanicilari bilinclendirme Platformu
>adindanda tahmin edilebilecegi gibi miki$ost destekli bir platform.
>insanlara markali bilgisayar almak icin resmen goz gore gore yalan
>soyleniyor. sanki virus bulasmasi sistem gocmesi gibi sorunlar sirf
>markasiz urunler yuzunden oluyormus gibi bir hava estiriliyor

Reklamı bende daha önce seyretmiştim ama "markalı ürün alın" bölümünü
atladım sanırım. Ama hani şu lisanslı ürün kullanın kısmını şikayet çok
anlamsız olacaktır. Evet eğer para ile satılan lisanslı bir ürün
kullanıyorsanız bunun ücretini ödemeniz lazım, buna sonuna kadar
katılıyorum (çünkü özgür yazılımı, özgürlükleri savunuyoruz özünde).
Yine de linux ve/veya açık kaynak kodu hedef gösterir bir politika varsa
dernek el atabilir, hatta el birliği ile RTÜK'ü canından bezdirebiliriz.

Saygılar

Cem