[Linux-sohbet] BKBP - Bilgisayar kullanicilari bilinclendirme Platformu

From: metin gündüz (mtngndz@gmail.com)
Date: Fri 05 Nov 2004 - 15:24:40 EET

selam

az once televizyonda reklamlarini seyrettim
BKBP - Bilgisayar kullanicilari bilinclendirme Platformu
adindanda tahmin edilebilecegi gibi miki$ost destekli bir platform.
insanlara markali bilgisayar almak icin resmen goz gore gore yalan
soyleniyor. sanki virus bulasmasi sistem gocmesi gibi sorunlar sirf
markasiz urunler yuzunden oluyormus gibi bir hava estiriliyor

http://www.bkb-turkiye.com/

ben bu reklam hakkinad sikayette bulunmayi dusunuyorum. nedersiniz.?
haklimiyim

yukaridaki yaziyi baska bir forumda yzmistim. sonram merak ettim LKD
nin bu durum karsisindaki tutumu ne? mail listelerine baktim ama pek
bisey goremedim. sadece kucuk bi baslik var.

ben kisisel olarak bugun rekabet kuruluna haksiz ve yaniltici reklam ile ticaret
ve (hic sevmem ama) rtuk e yalan yanlis haber icerikli reklam
konulariyla sikayette bulunucam

siz grub olarak bi calismaniz varmi?
iyi calismalar

metin