[linux-sohbet] Re: neden crux gibi source-based bir distro

From: Murat Koç (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Thu 27 May 2004 - 08:44:22 EEST

> merhabalar,

Merhaba,

> cok guzel bir yaklasim vakit nakittir diyorsunuz. ufak bir soru soracagim.
> kendi elle derlediginiz bir apache+(pg|my)sql+php uclusunde, hazir binary
> dagitimlarda gelene gore en az 20-30 modul daha az desem, modul azliginin
> hiza cok buyuk katkida bulundugunu siz benden daha iyi bildiginize gore,
> cevabiniz ne olurdu.

#apt-cache search php4

apache2-prefork-dev - Development headers for apache2
caudium - An extensible WWW server written in Pike
caudium-dev - Development files for Caudium
caudium-modules - C modules for Caudium
caudium-perl - Perl script support for Caudium
caudium-php4 - A server-side, HTML-embedded scripting language
caudium-pixsl - Pike XSLT module for Caudium
caudium-ultralog - Log Parser module for Caudium
dbtcp - Miscellaneous command-line DBTCP utils
fibusql - Web based double-entry accounting
jffnms - Web-based Network Management Sytem (NMS) for IP networks
libapache2-mod-php4 - A server-side, HTML-embedded scripting language
libphp-jpgraph - Object oriented graph library for php4
libphp-jpgraph-examples - Object oriented graph library for php4 (examples)
libphp-phplot - The graphic library for PHP
mnogosearch-php - PHP frontend for mnoGoSearch
odontolinux - Dental office management software (PHP4 + PostgreSQL)
php-imlib - PHP Imlib2 Extension
php4 - A server-side, HTML-embedded scripting language
php4-apd - PHP code execution profiler and debugger
php4-cgi - A server-side, HTML-embedded scripting language
php4-curl - CURL module for php4
php4-dbtcp - PHP bindings for DBTCP
php4-dev - Files for PHP4 module development
php4-domxml - XMLv2 module for php4
php4-gd - GD module for php4
php4-gd2 - GD module (with GD2) for php4
php4-idn - PHP api for the IDNA library
php4-imagick - ImageMagick module for php4
php4-imap - IMAP module for php4
php4-ldap - LDAP module for php4
php4-mcal - MCAL calendar module for php4
php4-mcrypt - MCrypt module for php4
php4-mhash - MHASH module for php4
php4-mysql - MySQL module for php4
php4-odbc - ODBC module for php4
php4-pear - PEAR - PHP Extension and Application Repository
php4-pear-log - Log module for PEAR
php4-pecl-ps - An extension to create PostScript files
php4-pgsql - PostgreSQL module for php4
php4-recode - Character recoding module for php4
php4-rrdtool - RRD module for php4
php4-snmp - SNMP module for php4
php4-spplus - Secured payment system of the Caisse d'Epargne (French bank)
php4-sqlite - PHP4 bindings to SQLite, a file-based SQL engine
php4-sqlrelay - SQL Relay PHP API
php4-sybase - Sybase / MS SQL Server module for php4
php4-tclink - TrustCommerce TCLink module for php4
php4-xslt - XSLT module for php4
phpdoc - Documentation for PHP4 and PHP3
phpgroupware-felamimail - phpGroupWare felamimail (Squirrelmail) module
squirrelmail - Webmail for nuts
wordtrans-web - Multi Language Word Translator for Linux
php4-vmailmgr - Simple virtualizing POP3 password interface for qmail (php=
=20
library)
php4-vpopmail - vpopmail module for PHP4
c-arbre - This set of PHP script is an integrated Web software suite
php4-interbase - InterBase (FireBird) module for PHP4

=2D --=20
| |
| | Murat Koc
| | Manager & IT Consultant
| FRONT |
|=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D| FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
|_____SITE_| http://www.frontsite.com.tr/

linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.