[linux-sohbet] Re: yeni resimler

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 21:50:10 EEST

Selamlar;

Birşeyi çok merak ediyorum, bu e-postaları okurken hangi ruh hali
içindesiniz. Yani neden hemen silahlar çekiliyor, karşı saldırıya
geçiliyor. Benim mi yazım tarzım ters, eğer öyle ise uyarın elimden
geldiğince düzelteyim ama nolur sohbet ediyoruz burda _kavga_ değil.

Ben kime tembel dedim de farketmedim? Yada ben her programı denedim
süper kaliteliler mi dedim? Yada siz beceremiyorsunuz ben uzun metrajlı
film çektim sonrada gittim Cannes Film Festivalinde ödül mü aldım dedim.
Şu şu şu programlar var, google'da aradım buldum. Konusu dijital video
düzenleme işi olan insanlar eminim ki arasalar daha fazla bulurlar ben
merakımdan 50 saniye baktım şunları buldum dedim. Size katılmıyorum
çünkü, bakın linux'da da birşeyler var denemek lazım dedim.

Denemediğimi, deneyenden görüş alınması gerektiğini yazdım. Ne kadar
kullanışlılar deneyen bilir tartışılır o nokta dedim.

Şimdi konu nereden geldi ve neden benim dijital video düzenleme
tecrübeme ve bunun boyutuna geldi anlamadım ben. Ben bir bilgisayar
mühendisiyim, ne tür bir tecrübe beklediğinizi de anlamadım? Konu
hakkında yazabilmek hakkını kazanmak için yönetmen, eleştirmen, montajcı
falan mı olmak gerekiyor. Yok ben bu anlamda sormadım merak ettim
diyorsanız da, hemen cevaplayayım bu tür bir tecrübeye sahip değilim.
Amatör bile sayılamam video düzenleme konusunda diye düşünüyorum.

Saygılar

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu