[linux-sohbet] Re: yeni resimler

From: Arda CETIN (arda@linux-sevenler.org)
Date: Mon 24 May 2004 - 20:32:42 EEST

Selamlar,

Film/kamera-cg mevzuulariyla pek alakam olmadigi icin bilemiyor olabilirim.
Bir cok kere gazete ve pc dergilerinde Amerika'daki bircok filmin yapinimda
ve/veya montajinda linux sistemler kullanildigi yaziyordu..
Bu amcalar ne kullaniyorlardi acep...

--
Arda CETIN
arda~linux-sevenler.org       arda~linuxmarket.org