[linux-sohbet] Re: LKD t-shirtü ve

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 10:42:33 EEST

Ihtiyactan ote bir sey aslinda bu. Ecartis calismiyor, bu kadar basit.
Eger calisiyor olsa neyse diyecegim, ama acik bir sekilde s/mime
desteklemiyor ve her gecen gun s/mime kullanan, mektuplarini imzalayan
insanlar artacaktir. Ecartis'in yeni surumu felan yok mu allah askina,
belki o sorun cozulmustur, sanmiyorum ki kimse boyle bir problemi
gormeden devam etsin gelistirmeye.

--
Baris.
Public Key:

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part