[linux-sohbet] Re: LKD t-shirtü ve

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 10:29:33 EEST

On Mon, 2004-05-24 at 10:19 +0300, Doruk Fisek wrote:
> Mailman'in web arayuzu, insanlarin hali hazirda kullanmaya alistigi
> e-cartis'in web arayuzunden biraz farkli. E-cartis bir kez login olarak,
> tum e-posta listelerine eklenme/cikma islemlerini yapabiliyor kullanicilar.
> Mailman'in arayuzunde ise her e-posta listesi ayri degerlendiriliyor, her
> e-posta listesi icin tekrar isim/sifre girme/belirleme olayi gerceklesiyor.
> Bagimsiz listeler icin problem degil ama burada oldugu gibi bircok liste
> ile bir butun olusturan bir liste grubu icin ozellikle yeni kullanicilar
> icin cok ugrastirici.
liste.linux.org.tr sayfasında zaten kullanıcıların üye olabilmelerini ve
listeden ayrılabilmelerini sağlamak için mailto: URI kullanıyoruz.

En son ecartis'in web arayüzüne ne zaman girdiğimi hatırlamıyorum.
Eminim birçoğumuz hatırlamıyoruz.

Israr ediyorum, ecartis'e ihtiyacımız yok.

--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part