[linux-sohbet] Re: LKD t-shirtü ve

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 11:19:14 EEST

Kesinlikle katılıyorum. Önce mail yazıp sonra aman aman inşallah türkçe karakter yazmamışımdır diye geri dönüp aramak hiç de mantıklı bişey değil. Hız çağında emekleyerek ilerliyoruz. Bence de eğer alternatif sahibi isek ecartis üzerinde ısrar etmek çok saçma bir davranış olacaktır (Naçizane fikrim)

Cem