[linux-sohbet] Re: LKD t-shirtü ve

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 24 May 2004 - 10:19:19 EEST

Merhaba,

Mon, 24 May 2004 10:04:27 +0300 tarihinde Enver ALTIN
<enver.altin@frontsite.com.tr> soyle yazdi:

EA> Bu işin çözümü budur hocam. Binlerce mailing list var mailman kullanan,
EA> hiçbirinde Türkçe sorunu yok. Kullanıcıların e-postayı nasıl
EA> gönderdikleri önemli değil. Yalnızca ecartis bu zararı veriyor ve biz
EA> anlam veremediğim nedenlerden dolayı ecartis kullanıyoruz.
EA> Performans, donanım vs. sorunu ise, sponsorunuz ben olayım, iki parça
EA> fazladan RAM falan takalım cihaza, olsun bitsin.
Mailman'in web arayuzu, insanlarin hali hazirda kullanmaya alistigi
e-cartis'in web arayuzunden biraz farkli. E-cartis bir kez login olarak,
tum e-posta listelerine eklenme/cikma islemlerini yapabiliyor kullanicilar.
Mailman'in arayuzunde ise her e-posta listesi ayri degerlendiriliyor, her
e-posta listesi icin tekrar isim/sifre girme/belirleme olayi gerceklesiyor.
Bagimsiz listeler icin problem degil ama burada oldugu gibi bircok liste
ile bir butun olusturan bir liste grubu icin ozellikle yeni kullanicilar
icin cok ugrastirici.

Yazilacak ek bir web arayuzu bu derdi cok rahatlikla cozebilir, ancak su
anda ortalikta yapilmisi -- kullanilabilecek olani yok ;-)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694

linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin
http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.