[linux-sohbet] Re: LKD giysici ve Sosisçi

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Sun 23 May 2004 - 18:07:18 EEST

Kac kisi "otobus" e goturgec diyor ki? TDK kendi kafasina gore ceviri
yapiyor, ancak kanaatimce global yerine evrensel, e-mail yerine e-posta (ki
konusurken e-mail yerine iIgg-meayil denmesi bence tek kelime ile igrenc)
okey (okay) yerine de tamam-oldu denmesi cok daha sik olmaktadir.

Sahsi fikirler bireysel ozgurluklerden ileri gelir, ve tabi ki siz de
istediginiz sekilde konusmakta ve yazmakta ozgursunuz. Yukumlulukler ise
fikirlerden ileri gelir ve biz de size bu yolu gostermekle yukumluyuz.

Tekrar iyi calismalar.

Ali AYEN