[linux-sohbet] Re: LKD t-shirtü ve

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Sun 23 May 2004 - 17:45:50 EEST

Baska bir sorun ise s/mime icin gecerli. Yani siz istediginiz kadar
ayarlayin, eger S/MIME mektup gonderirseniz, baska bir degisle, inline
pgp olmayan ayrik imzali mektuplari, ecartis malesef bunlari olmasi
gerektigi gibi isleyemiyor. O yuzden charset'leri ayristiramiyor.
Sanirim ecartis ile ilgili en buyuk problem de bu. Cunku charset ne
gonderirseniz gonderin degisimini yapabiliyor cogu mua, ancak baslik
(header) bir kere bozulunca duzeltmek cok zor.
On Sun, 2004-05-23 at 07:47 +0300, Mustafa Akgul wrote:

> ecartis-mailman ayri bir boyut.
>
> iso-8859-9 - utf-8 - iso-8859-1 ayri bir boyut.
>
> hexadecimal'in ana nedeni quoted-printable'ın
> contet-transfer-enconding secilmesidir. bunun 8 bit
> şeçilmesi gerekir.
>
> Erdinç ve Enver'in ayarlari 8bit idi.
>
> Benim herkesten ricam,
> iso-8859-9 ve 8bit olarak ayraalsinlar, mail okuyan ve
> gönderen istemcilerini.
> Ha, birde sadece düz metin göndermeye ayarlansın.
>
> Saygılar
>
> Mustafa Akgul
>

> linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
> [...]

Baris.
Public Key:
<http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x22E4CF47>

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part