[linux-sohbet] Re: LKD giysici ve Sosisçi

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Sun 23 May 2004 - 17:42:11 EEST

TDK sozlugunde ayrica hangi dilden geldigi de yazar. Yabanci dilden
gelen kelimelerin, Turkce'sini kullanmak varken 'globali' niye
kullanilsin ki? Hem bunlarin global oldugunu nereden cikarttiniz ki?
Zaten yeterince yabanci kelime var yenileri olmasin bari, biraz ozen
gosterelim.

--
Baris.
Public Key:

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part