[linux-sohbet] LKD t-shirtü ve Sosisçi

From: Kaya Büyükçelen (kaya@buyukcelen.com)
Date: Sat 22 May 2004 - 21:21:07 EEST

Selam arkada=FElar,
Bug=FCn =DD=E7erenk=F6y Carrefour da alt katta bulunan sosis=E7iye gittim. =
Bir
sosis s=F6yledim kendime.=20
=DCzerimde =DEenlik g=F6n=FCll=FClerine da=F0=FDt=FDlan LKD t-shirt=FCnden =
vard=FD.
Tam =F6deme yaparken adam e=F0ildi ve yaz=FDya bakt=FD.
(Bilmeyenlere; "LKD Linux Kullan=FDc=FDlar=FD Derne=F0i" yaz=FDyor)
sosis=E7i: stand m=FD a=E7t=FDn=FDz?
ben: buyur?
sosis=E7i: linux ayakkab=FD m=FD?
ben: ne?
sosis=E7i: linux diyorum
ben: hay=FDr. o bir i=FEletim sistemi.
sosis=E7i: ha?
ben: bo=FEver sen para =FCst=FCn=FC ver.

=FEeklinde bir diyalog ge=E7ti.

aktiviteleri =E7o=F0altsak m=FD? :)

Kaya Buyukcelen
www.kaya.buyukcelen.com=20