[linux-sohbet] ext2'den dosya kurtarmak

From: m.barış demiray (barisdemiray@yahoo.com)
Date: Sat 22 May 2004 - 11:57:48 EEST

Merhaba,
inode tablosu kısmen silinmiş bir ext2 bölümünden veri
kurtarmakla ilgili bilgisi olan var mı? yedeksiz bir
bölümde fsck yerine mkfs komutu verecek kadar
dalgındım maalesef. "writing inode table" mesajını
yarıda kesebildim ancak. Bu işi yapabilecek bir araç
ya da yöntem bilen varsa yazarsa çok sevinirim.
Teşekkürler.

not: makine yeniden başlamadı ve bölümleme tablosunda
hasar yok.

=====
M.Barış Demiray

DOS: n., A small annoying boot virus that causes random
spontaneous system crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.