[linux-sohbet] Re: LKD t-shirtü ve Sosisçi

From: Ali Erdinc Koroglu (erdinc@erdinc.info)
Date: Sun 23 May 2004 - 02:05:52 EEST

Aktivitelerden önce türkçe karakter problemini çözsek daha iyi olacak.

ISO 8859-9
>From Wikipedia, the free encyclopedia.
ISO 8859-9, also known as Latin-5 or "Turkish", is an 8-bit character
encoding, part of the ISO 8859 standard. It was designed originally to
cover the Turkish languages.

Türkçesi...

ISO 8859-9
Özgür ansiklopedi wikipedia'dan
Latin-5 ya da "Türkçe" olarak bilinen ISO 8859-9, 8 bitlik ISO 8859
karakter kodlama standardının bir parçasıdır. Türkçe dillerini kapsaması
için dizayn edilmiştir.

Kendimize ait ISO 8859-9 karakter kodlamamız varken başka kodlamalara
gerek yok diyorum.

Kayanın mailinin encoding tablosu ise :)
=FE:ş =FC:ü =F6:ö =E7:ç =20:enter =DC:Ü =DE:Ş =F0:ğ =FD:ı =DD:İ

Sevgiler
Ali Erdinç Köroğlu
http://www.erdinc.info