[linux-sohbet] Rv: Re: [dernek] LTS ve KOBİLER

From: Bora (bora@portakalteknoloji.com)
Date: Tue 11 May 2004 - 16:57:56 EEST

Merhaba,

Agzina saglik. Ama su andaki projeler de adim adim ilerliyor.

Ben bir ara kabaca arastirmistim, 100 kusur tane use-case var kucuk bir
muhasebe yaziliminda. Hepsi de onlarca is kuralina (mevzuatlar filan)
baglaniyor. Gercekten cok kocaman bir gereksinim hiyerarsisi ile
karsilasacagimi ongormustum.

Projeler yavas yavas buyuyecektir. Kodlarin birlesmesi olur mu bilemem. Ama
kodlar birlesmese dahi bu tur is kurallari anlaminda projelerdeki ekiplerin
haberlesmesi ve birlikte calismasi gerektigini dusunuyorum.

Bora.