[linux-sohbet] Re: Sasser

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 10:34:28 EEST

Murat bey siz ayni zamanda Windows makinalardan da sorumlu musunuz. :)))

Ben sirf *nix makinalarin servisinden,guvenliginden sorumlu oldugum
icin,cok rahat "oh olsun" diyebiliyorum Devrim Sipahi ile birlikte.Cok
buyuk keyif aliyorum bunu derken.Cunku universitenin temel internet
servisleri,ofis otomasyonu *nix'lerde oldugu icin ancak cigdem,cekirdek
isler windows makinalarda.

Makinalarina zorla mdk 9.2 ya da fbsd kurdugumuz ama onlarin acmadigi
arkadaslarimiza da daha keyifli oh olsun diyoruz. :))

kolay gelsin,selamlar

Orhan Berent

05-05-2004 Çarşamba günü saat 10:17 sularında, A. Murat Eren dedi ki: