[linux-sohbet] Re: tandy 1000 sl

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Sun 02 May 2004 - 20:47:09 EEST

linux zor belki ama (hatta imkansiz) Minix calisir kesinlikle. Burada
sorun islemci olacaktir acikcasi, yani upgrade sansiniz pek kolay degil.
Ana karta gomulu ise bir de islemci zor. Sunucu olarak kullanmakta
bilmem ne kadar mumkun olur, tftp sunucusu isinize yarar mi? :)
Ama cok heyecanli olacagini sanmiyorum dogrusu. MsDos ile acip oyun
oynamak daha eglenceli olabilir. :))

--
Baris.
Public Key:

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part