[linux-sohbet] Re: tandy 1000 sl

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Sun 02 May 2004 - 21:00:31 EEST

 Birseyler buldum sanirim ama malum "memory management ve swapping"
mevzulari.Bu makinayi istedigimiz sekilde calistirabilirsek senlikte
teshir edebiliriz:)
http://groups.google.com/groups?q=linux+group:comp.sys.tandy&hl=tr&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&group=comp.sys.tandy&selm=1996Aug25.140358.10318%40galileo.cc.rochester.edu&rnum=4
http://rainbow.cs.unipi.gr/linux-8086-list
Baslangic icin buralara baktim ve birazdan bakmaya devam edecegim.Bu
durumda upgrade imkanini degilde ustunde calisabilecek sisteme bakmakta
fayda var.
Bu arada ararken "a good idea for teaching OS" basliklarina bakmakta fayda
var.Belki uzerinde GNU/Linux'un Linux'u calismayacaktir ama bir kac GNU
araci calisabilir.
Kolay Gelsin.