[linux-sohbet] Re: tandy 1000 sl

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sun 02 May 2004 - 20:28:18 EEST

Volkan> merhabalar,
Volkan>
Volkan> gecen gun fakulteden cope atilmak uzere ayrilmis bir bilgisayari kaptigim
Volkan> gibi yurda getirdim. markasi tandy 1000 sl olan bilgisayarin ozellikleri su
Volkan> sekilde:
Volkan> Model : 1000 SL
Volkan> Surum : 250-1401
Volkan> Islemci : 8086
Volkan> Hiz : 8 Mhz
Volkan> BIOS Surumu : 01.04.01
Volkan> Grafik Modu : CGA/TGA/MONO
Volkan> Bellek : 384/640
Volkan>

Ahhhhhh, onlardan bir tane kullanmistim :)
Iki tane disket surucusu vardi, hayal gibiydi.

Uzerinde testdrive oynardik surekli....
Bir de sanirim golden axe vardi...

Upgrade etmeniz nasil mumkun olacak ki?
Hicbirrrr seyi standart diil o aletin.

Belki i386 degil de 8086 icin bir linux bulabilirsiniz :P
Kimbilir...

Saygilar.
Umut

dangerous content, and is believed to be clean.