[linux-sohbet] Re: acikyazilim-turkiye

---------

From: Suhan Duman (sduman@gelirler.gov.tr)
Date: Wed 24 Mar 2004 - 04:18:57 EST

    Arkadaslar olay biraz fazla abartildi saniyorum.
    Kimse Linux'u tekeline alamaz. (Alsaydi Linus alirdi)=20
    Yani Linux'a yatirim yapan b=FCy=FCk sirketler varsa sorun degil ki, daha i=
    yi.
    Simdi Sun, JDS'yi cikardi ve parayla satiyor, ne oldu? Kime yaradi ya da ki=
    m=20
    zarar gordu? Hickimse.

    Bence Debian Sosyal sozlesmeyi bir daha okuyun... Ben tekrar okudum, ohh ic=
    ime=20
    su serpildi yaw!

    http://www.debian.org/social_contract