[linux-sohbet] Re: acikyazilim-turkiye

---------

From: R. Tolga KORKUNCKAYA (tolga@mavibilgisayar.com)
Date: Tue 23 Mar 2004 - 14:29:31 EST

    Ozdemircili Ozgur Civ 425 ABS/SGST wrote:
    > Kendi kendime? Olaya disardan bakamayacak kadar dar goruslu olmayin
    > bence.Tabiki her ikisi de cikip bunu acik acik soylemiyorlar.Ama =
    > insanlari
    > kenilerine baglamaya basladilar bile.Microsoft`un IBM ile iliskisini ve
    ticari bir iliskidir, cok normaldir, ama hayatta herseye ideolojik
    acidan yaklasan kisiler bunu anlayamazlar.
    > SCO`un "Kaynak kodlari bizim" seklindeki aciklamalarini bir araya =
    > toplayip
    > ustune RedHAt`in her surumunde klasorlerin yerlerini degistirip =
    hangi klasorler degismis anlamadim? ornek verir misiniz? Ve SCO olayi
    ile RedHat'in ne alakasi var? RedHat Linux'un gelismesinde bas rol
    oynayan firmadir. Ayrica burada bu sohbeti takip eden bir cok guru,
    kendileri redhat kullanmiyor ve elestiriyor olsalar bile bir cok konuda
    redhat'a hakkini teslim ederler.
    > dakikasi
    > bilmem kac dolardan teknik servis vermesini eklerseniz sanirim bunu
    biz de keske dakikasi bilmem kac dolara hizmet verebilsek, bunun neresi
    kotu!!? aslen kotu olan nedir biliyor musunuz: dakikasi 1 cente dahi
    linux'a teknik destek verecek firmalarin olmamasidir... zira bu teknik
    destegi alan (alabilen) firmalar bundan memnun da siz neden rahatsizsiniz?