[linux-sohbet] Sn Hakan Polatkan'a bir sorum....

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 10:59:56 EST

    Baglanti: http://www.efsanelinux.org/screenshots/

    Merhaba... Yukaridaki baglantiya girdim ve ekran goruntuleri gercekten
    ilgimi cektiler. Ortalikta herhangi bir Wine gozukmezsizin boyle birsey
    yapmaniz beni cok sasirtti. Ben mumkun oldugunca oyunu, Photoshop'u,
    kizilotesi vb seyleri calistirabilecek olsam bir dk daha Windows'u
    sistemim uzerinde tutmayacagim.

    Ekran goruntulerini gordugumuz bu programlari nasil calistirdiginizdan
    biraz bahseder misiniz ? Bunlari Wine ile yapmiyorsaniz nasil
    yapiyorsunuz ? VMWare ile cok daha duzgun calisabiliyor hersey ama bir
    takim eksiklikler soz konusu.. Oyun oynayamiyorum orada mesela... Wine
    ile durum daha da icler acisi oldugundan Windows'a mecburum. Eger ben
    birseyleri becerebilirsem deneyimlerimi baskalariyla da paylasmayi
    dusunuyorum. Mesela Linux altinda Counter Strike oynamayi o kadar
    dokuman okumama ragmen hala beceremedim. Wine derlenirken OpenGL destegi
    verdigini soylemesine ragmen CS'yi actigimda Counter'da OpenGL destegi
    yok gorunuyor. Bunun gibi baska sorunlar da var tabii.. Yardimci
    olursaniz cok sevinirim.

    Alper KANAT
    http://raptiye.org