[linux-sohbet] Ekran goruntuleri

---------

From: hakan.polatkan@deu.edu.tr
Date: Thu 11 Mar 2004 - 10:54:23 EST

    Izmir'de verilen bir Linux ve Ozgur Yazilim konulu seminerde gecen
    konusmalardan esinlerenek birkac ekran goruntusunu siteme yerlestirdim.
    Orada masaustunde kullandigim/kullanabildigim birkac uygulamadan
    bahsetmistim. Asagida verecegim baglantida iste bunlar var.

    Windows platformu uzerinde cok kullanilan belli basli uygulamalari
    (bildiginiz gibi) Linux uzerinde de calistirabiliyoruz. Bu ornek
    uygulamalar icin para odeyerek lisans satin aldiysaniz(bizim gibi) Linux
    uzerinde de kullanabilir, keyfinize bakabilirsiniz.

    Heh, biraz zamanim oldugunda(ve eve gittigimde) oynadigim oyunlarin da
    goruntulerini hazirlayarak siteye yerlestirecegim.

    Bu mesaji, ekran goruntuleri ilginizi cekebilir dusuncesiyle yolladim.

    Baglanti: http://www.efsanelinux.org/screenshots/

    Hoscakalin.

    --
    C.Hakan POLATKAN - EfsaneLinux.Org
    --

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin