[linux-sohbet] Re: LG + Debian

---------

From: Vasfi UYSAL (vasfi@med.ege.edu.tr)
Date: Tue 16 Mar 2004 - 01:36:45 EST

    Selam

    yaklasik 2 yildir isyerindeki makinemde Debian kullaniyorum
    aletin ustunde LG 52x cdrom var , debian ile kardes kardes gecinip
    gidiyolar bi sorun
    cikardiklari olmadi hic

    sanirim sizin basiniza gelen sadece bir tesaduf
    daha once garantisi bittigi gunun ertesi gunu benimde bir cd rom um
    bozulmustu (evdeki makinamda )
    ama konunun debian ile ilgisi olacagina ihtimal vermiyorum

    kolay gelsin