[linux-sohbet] Re: LG + Debian

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 13 Mar 2004 - 09:05:33 EST

    Suhan> Neyse, su anda olu bir cd-rom'la basbasayim. (Hatta CD1 de icinde kaldi!
    Suhan> Sokemiyorum aleti cunki garantisi devam ediyor.)

    yorgan ignesi, iyi duzeltilmis bir atac, ya da bir pergel ucu ile ondeki delikten
    cdnizi cikarabilirsiniz. garantisi de bozulmaz.

    mandrake disinda zarari olan bir dagitim duymadim. mandrakenin durumunda da
    sorun lg cdromlarin firmware icerisinde standart atapi komutlarina
    uymamis olmasi. bu konuda lg'den bir aciklama gelmisti resmi olarak.

    yani her kosulda linux masum. sorun donanimsal :)

    saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin