[linux-sohbet] Re: M$ ve Medya

---------

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Mon 15 Mar 2004 - 03:59:13 EST

> [...]
    > baltalarimi bilemekle ugrasiyorum :))
    >
    > Mesele su ki, gizli reklam denen bir kavram sozkonusu. Siz
    > bir seyin reklamini yapiyorsaniz, bunun mutlaka reklam
    > oldugunu soylemeniz gerekiyor. Ayrica bunu programin
    > iceriginden ayrik islemeniz gerekiyor. RTUK boyle diyor
    > efendim, ben degil :) Hal boyleyken Windows soyle guzel boyle
    > iyi vs. lakirdilari vs. hepsi gizli reklam konusuna giriyor.
    >
    > Eger yeterince gurultu yapabilirsek, televizyonlardaki filan
    > Windows ogretip Bilgisayar ogretiyorum diyen vs. programlari,
    > Windows yalakalarin vs. engelleyebiliriz saniyorum.

    Aslinda bir problem de bunu nasil engelleyecegimizi bilememek. Bu ulkede
    hala windows demek bilgisayar demek olarak algilaniyor. Bunun icin ne
    gibi bir cozum bulabilecegimizi bu tip yanlis bilgilendirmeleri nasil
    engelleyecegimizi bilmiyorum ama eger harekete gecmekse ve bir fikri
    olan varsa arkasindayim soylemek isterim. Serdar bey baltalarin cilasi
    bittiginde bana da haber verirseniz yapabilecegim her turlu destegi
    vermeye hazirim.

    > RTUK ile bir irtibata gecmeden, TRT vs. ile biraz hasbihal
    > etmek gerekecek saniyorum..
    >
    > Saygi ve sevgiler..

    Saygilar bizden...