[linux-sohbet] Re: M$ ve Medya

---------

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Mon 15 Mar 2004 - 03:12:52 EST

    Selamlar..

    > Merhabalar;
    >
    > Medya zaten büyük şirketlerden bağımsız değil. Büyük medya da, tek
    > merkezli hiyerarşik büyük şirket yapısında, ve toplumun bilgi ve bilinç
    > düzeyini etkileme imkanı ile, önemli güç odaklarından biri. Dolayısı
    > ile, bilinçli olarak, birbirlerini destekliyorlar. MS medyada
    > milyonlarca dolarlık reklam harcaması yapıyor, tabi haber bile ona göre
    > çıkıyor...

    Yakinda baslatmayi dusundugum bir kavga var. Simdilik baltalarimi
    bilemekle ugrasiyorum :))

    Mesele su ki, gizli reklam denen bir kavram sozkonusu. Siz bir seyin
    reklamini yapiyorsaniz, bunun mutlaka reklam oldugunu soylemeniz
    gerekiyor. Ayrica bunu programin iceriginden ayrik islemeniz gerekiyor.
    RTUK boyle diyor efendim, ben degil :) Hal boyleyken Windows soyle guzel
    boyle iyi vs. lakirdilari vs. hepsi gizli reklam konusuna giriyor.

    Eger yeterince gurultu yapabilirsek, televizyonlardaki filan Windows
    ogretip Bilgisayar ogretiyorum diyen vs. programlari, Windows
    yalakalarin vs. engelleyebiliriz saniyorum.

    RTUK ile bir irtibata gecmeden, TRT vs. ile biraz hasbihal etmek
    gerekecek saniyorum..

    Saygi ve sevgiler..