[linux-sohbet] Re: LG + Debian

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Sat 13 Mar 2004 - 17:34:06 EST

    13 Mar 2004 16:39:43 +0200 tarihinde
    Suhan DUMAN <sduman@gelirler.gov.tr>'nin yazdıkları:

    Bu mailin decode hali :))) tercüman olmakta pek kolay değilmiş :))

    ###############################

    Baris bey;
    Sistemde zaten 2 senedir RH yuklu idi ve canavar gibi calisiyordu.
    Ben Recai bey'e yazdigim cevap mailinde de bahsettim, ben kimseyi
    biseyle itham etmiyorum diye.
    Ortada boyle bir olay var ve paylasayim dedim.
    Bu sorun dolayisiyla listede flood yaratmak ta istemiyorum.

    Bu arada yorgan ignesi ve benzeri onerilerine tesekkur ederim. :-(
    Zaten CD'yi cikardim. (Mail de bunun icin yazilmamisti.)

    Ayrica Serdar'a bir cift soz: Bu kadar senelik arkadasina yeni yetme,
    bilgisayardan anlamaz adam muamelesi yaptin ya saol...

    13-03-2004 Cumartesi günü saat 15:49 sularında, Baris Cicek dedi ki:
    > Yanlis anlamadiysam Debian yuklediginiz icin cdrom'un oldugunu
    > dusunuyorsunuz. Ki sanirim bu ne mumkun ne de olasi. Ben sadece denk
    > gelmis diyorum. Donanim sorunu o basli basina, debi de olda rh'de olsa
    > olacak bir sey yani.
    >
    > Baris.

    Debian'a

    - --
    Erçin EKER
    UIN: 82166138
    Jabber: ercineker@jabber.org

    Remember: While root can do most everything, there are certain
    privileges that only a partner can grant.
            -- Telsa Gwynne