[linux-sohbet] Re: LG + Debian

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Sat 13 Mar 2004 - 17:34:20 EST

    13 Mar 2004 16:39:01 +0200 tarihinde
    Suhan DUMAN <sduman@gelirler.gov.tr>'nin yazdıkları:

    Mailin Decode hali :)

    ############################

    andrake'de oluyor ama kimse Debian'da da oldugunu

    > Hmmm, bu ciddi bir itham :-) LG olayinin Mandrake ile ilgili
    olmasinin
    > nedeni basit. Sadece Mdk 9.x'de (Mdk 'ya ozel) kullanilan bir
    cekirdek
    > yamasi bazi LG suruculerdeki sorunu tetikliyor. Gentoo konusundaki
    > yarginizin kaynagi nedir? Kullandiginiz CD surucunun tam versiyonunu
    > yazar misiniz?

    Recai bey;
    Olayin bir ithamla alakasi yok.
    Ben sonucta kimseyi birseyle itham etmek istemiyorum.
    Sonuc olarak "CD-Rom'um bozuldu" diyerek ne Debian ne Gentoo, ne de
    baska bir dagitima karsi da bir hareket icinde olamazsiniz, birseyle
    itham edemezsiniz.
    Zaten boot esnasinda da size olayin sorumlulugunun tamamen size ait
    oldugunu (dolayisiyla ne yaptiginizi bildiginizi varsayan) bir uyari
    geliyor.
    Ben sadece bu olayi insanlarla paylasmak istedim.
    Mandrake kendi sitesinde LG olayini anlatirkeni Gentoo ve Debian bundan
    bahsetmiyor.
    Ayrica Amerikali bir arkadasim Gentoo'sunu LG ile cok güzel
    calistiriyor senelerdir.
    Bu olay zaten Mandrake'nin errata'sinda
    (http://www.mandrakelinux.com/en/lgerrata.php3) da aciklandigi gibi bazi
    LG firmware versiyonlari ile ilgili.
    Benim versiyonum: GCR-8523B 1.01.
    LG cd-rom'larin bu versiyonlarinda FLUSH_CACHE komutunun
    UPGRADE_FIRMWARE komutu yerine kullanilmasi sonucu, linux'un degil,
    LG'nin hatasi olarak yorumlaniyor bazi sitelerde.
    Gentoo konusundaki yargim da tecrubeyle sabittir. :-) (maalesef)
    Baska bir makineye de Gentoo kuralim demistik bir seferinde.

    - --
    Erçin EKER
    UIN: 82166138
    Jabber: ercineker@jabber.org

    > I'm an idiot.. At least this [bug] took about 5 minutes to find..
    Surely, Linus is talking about the kind of idiocy that others aspire to
    :-).
            -- Bruce Perens in response to Linus Torvalds's