[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Thu 04 Mar 2004 - 07:15:30 EST

    > YO: Ben kendi halinde pengueni gercekten seven bir
    > kullaniciyim ve yapmaya
    > calistigim GNU/Linux'un yayilmasina kendimce katkida
    > bulunmak.
    Oldukçada iyi yapıyorsun.

    > Muhasebecinin sonuna gelince; oyle bir sey
    > olmayacak ;-) yola GPL ile
    > ciktik GPL devam ediyoruz. ve fazla dusunmeden
    > diyorum ki su an itibari ile
    > Linux altindaki en iyi GPL muhasebe programi
    > "muhasebeci" dir. Oyle kalmaya
    > da devam edecek.
    Kendi projenizi neden burada olan bitene bağlayasınız
    ki? Bence muhasabeciyi herhangi bir şeye karşı olsun
    diye değil; inandığınız yolda devam etmek amacı ile
    geliştirmeye devam edin. /*bakın yine kimse sormadan
    fikir beyan ettim, hiç uslanmayacağım ben be :) */

    > sonucu gormek istiyorum.
    > Birde tartismalar niye basladi?? uludag projesinden
    > birileri fikir mi sordu,
    > sormadi, e biz neyi tartisiyoruz o zaman?? Tubitak
    > destekli bir proje iste,
    > ayrilan bir kaynakla birseyler yapilacak, neguzel
    > iste, birileri penguen
    > icin kaynak ayirip biseyler uretecek, yillar once
    > olmasi gereken bir "ruya"
    > gerceklesiyor.
    Evet oldukça güzel bir olay. Peki daha güzel bir hale
    gelmemesi için bir sebep var mı?
    > Tartismalari uzatmaya hic gerek yok.
    > Ben uludag'dan
    > umutluyum. Kimsenin bir fikir sordugu yok, durduk
    > yere birseylere comak
    > sokuldu dunden beri. bu ise son vermenin zamani
    > sizce gelmedi mi?
    Hımm... Sürekli Uludag diyip duran ben olduğuma göre
    bu ksımı üzerime alınayım :)SEssiz çoğunluğun yaptığı
    gibi, her şey altüst olunca akıl vermektense en baştan
     olayı eleştirmek, bir projenin gelişim sürecinin daha
    sağlıklı yürümesini sağlar. Bence de bu Uludag lafını
    rafa kaldırma zamanı geldi. Körü körüne arkadaş
    savunulması piskozu öyle bir halde devam etti ki
    bundan sonrası hiç istemediğim halde projeye zarar
    verecek duruma geldi.

    http://www.uludag.org.tr/ulu.web/projeler/iliskiler/
    http://www.uludag.org.tr/ulu.web/projeler/turkce/
    bi de şu bağları izlerseniz, neden birilerinin benim
    fikrimi sorma zahmetine girmesini beklemediğimi
    anlarsınız. Açık kaynak kavramı mı değişti de benim
    haberim yok? Yoksa katkıcı denen tipler kısa boylu
    yeşil derili tipler mi? Mahallenin delisi durumuna
    düştük ama neyse...

    Ben pılımı pırtımı toplayım köşeme çekiliyorum

    Yalçın
    sevdiğini yeren adam