[linux-sohbet] MSN arama motorunun cinsellik anlayisi

---------

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Thu 04 Mar 2004 - 06:45:07 EST

    Bu gun /.da okudugum haberde ilginc bir sey vardi. O da MSN'nin arama
    motorlarinda XFree86 aratinca sizi yetiskin icerikli siteler icinde
    bulunabilecegini bu sozcugun ve NighSurf'de (porno icerik arama
    mototoru) aramanizin daha dogru olacagini soylemesiydi. Cok guldum
    dogrusu. Dahasi bu XFree86 icin gecerli sadece, mesela XFree69 arasaniz
    dahi bu tip bir uyarida bulunmuyor. :)

    XFree86 bilgidiniz gibi Linux yayginlasmasinda en buyuk katkiyi
    saglayacak grafik arabirim sunucusu. M$ de bunun farkinda olsa gerek,
    onlemini cok ilginc bir sekilde almisa benziyor.

    Baris.