[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 10:21:01 EST

    Selamlar,
    03-03-2004 Çarşamba günü saat 16:46 sularında, yalcin kolukisa dedi ki:

    > Tavsiyeniz iin teekkrler. Bu projenin iinde biri
    > olarak, olayn asln bize de sylerseniz, bylece
    > duyumlar ile fikirlerimizi ynlendirmemi oluruz.

    Bence olayın aslının bir önemi yok. Yakında projeyi BBG evine taşır
    telefonla yorumları alırız :).

    Şaka bir yana, bence gerçekten önemi yok. Konunun buraya taşınmasına ise
    cidden anlam veremiyorum...

    iyi çalışmalar,

    --
    Baris Metin
    http://www.metin.org

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin