[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 10:53:44 EST

    > Yerli mali mi? :))
    > Globalizm denen sey bu olmali iste.. :)))
    Belki de olmasi gerektigi gibi milliyetci duygularim karbarmistir. yasak
    mi??

    Desktop 2
    Yerli

    > Sizle bir alip veremedigimiz yok tabi...
    > Lakin sizi bu hale getiren yanlisliklar silsilesine fena bozuluyoruz. :)
    > Kisisel almayin lutfen.
    Hayir canim ne munasabet oldukca sakinim. cok fazla seyi dusundugum bir gun
    olmasina sebep oldunuz o kadar.

    > Pardon. Ne gormeyi umuyorsunuz ki?
    Bunda anlasilmayacak bir sey yok. Yeni surumu tabii ki

    > Bu arada muhasebe yaziliminizin daha gelismesini cani gonulden
    > diliyorum. Farkindamisiniz bilemiyorum ama GL den cok daha onemli cunku.
    > Web tabanli olsaydi daha iyi olurdu. Istemci tarafi bagimsiz kalirdi bu
    > sekilde. Ayni mimari uzerine bir web gecidi de olusturmaniz mumkun
    > olabilir belki.
    Niye web tabanli olsun?? win altinda kullanilsin diye mi?? Sirf windowsa
    port edilmemesi icin gnome kullaniyorum. Sanirim bu da globalizm ile
    bagdasmayan bir davranis. Acikcasi cok fazla sey olusturmaya niyetim vardi
    ama GL'nin bugun dustugu durumu gorunce soyle bir dusundum, Memleketimizdeki
    Linux toplulugu bu durumda iken yarin obur gun benim gibi caylak bir
    programci ne duruma duser diye. Projenin devaminda belirleyici olacak
    olumsuz dusunceler icindeyim. iyi bildigim bir konuda yardim etmeye
    calitigim toplulugun bugun gercek yuzunu bana en iyi sekilde gosterdiniz.
    Tesekkur ederim. Bi sidik yarisi yapmadigimiz kaldi. Bravo

    Yuksel OZCAN

    klayiniz</a>