[linux-sohbet] Re: [Spam] Basbakan'a soru...

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 06:17:58 EST

    Başbakanın Açık Kaynak ve Özgür Yazılım konusunda
    bilgi sahibi olduğunu sanmıyorum. Olayın teknik yönü
    bir tarafa bu kavramlara bile uzak olabilir. Merkez
    Bankası örneği verilebilir. Open Office kullanıyorlar.

    Her ne kadar karşı olsam da bu konuda istisna
    yapılabilri ve olayın ticari ve parasl boyutu ön plana
    çıkarılabilir. Hazır IMF yeni kaynaklar isterken, bu
    olay alternatif kaynak paketi olarak gösterilebilir.
    Kamu kurumlarında bir yılda lisans için harcanan
    paradan tasarruf sağlamak iyi bir altrenatif çıkış
    yolu olabilir.

    Benim aklıma gelen budur.

    saygılarımla

    Yalçın