[linux-sohbet] [Spam] Basbakan'a soru...

---------

From: Esref Atak (liste@yenimail.com)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 05:19:11 EST

    Sayin Basbakan Recep Tayyip Erdogan yarin gece (Persembe gecesi) TV8'deki "Takvim" programina katilacak...
    Kendisine bir soru sorma hakkimiz var. Sorumuzun konusu; Turkiye'nin acik kaynak yazilimlara gecmesinin gerekliligi olacaktir. Soracagimiz soruda sunlar olmali gorusundeyim;

    1) AKK yazilimlara gecmis ya da gecme karari almis ulkelerden ornekler vermeliyiz. (ornekler konusunda yardiminiza ihtiyacim var)
    2) Her yil AKK olmayan yazilimlara giden paranin miktarini soylemeliyiz. (miktar konusunda yardiminiza ihtiyacim var)
    3) Kamu kurumlarinin AKK yazilimlara gecmesinin faydalarindan bahsetmeliyiz.

    Sorumuz yalnizca birkac cumlelik olabilir. Bu nedenle, kisa ve oz olmali. Kendisinin teknik konuda yeterli bilgiye sahip olmadigini da hesaba katmaliyiz... Soru konusunda yardimlarinizi bekliyorum...

    Saygilar,
    Esref Atak