[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 04:11:18 EST

    On Wed, 2004-03-03 at 10:13, Gorkem Cetin wrote:

    > Merhaba
    >
    > Gelecek Linux'un hedefini yanlis anlamissiniz (ya da igne-cuvaldiz misali,
    > biz anlatamamisiz). Yapilan sistematik calismalarin buyuk resme bakarsaniz
    > neden cope gitmedigini, bu dagitimin Turkiye'deki Linux isletim sisteminin
    > benimsenmesi surecine nasil katkilar sagladigini, neden aslinda bu projenin
    > devaminin gelmedigini zamanim oldugunda bir ara listeye gonderirim.
    > Yukaridaki e-postada bazi bulgular eksik, bu nedenle de yanlis sonuca
> [...]

    Soylediklerine sonuna kadar katiliyorum Gorkem. Bu tartisma gereksiz
    yere uzayip gidiyor umarim bu mesajla birlikte sonlanir. Son olarak
    birsey eklemek istedim sadece:

    Turkiye'de birilerinin baslattiklari iyi niyetli eylemlere, denemelere
    bu sekilde karsiliklar verirsek elde edecegimiz sonuc her zamanki gibi
    olacaktir: "Turkler cok konusuyorlar ama az is yapiyorlar"...

    Turkuaz ve Gelecek ustlendikleri misyonu sonuna kadar yerine getirmis ve
    "Linux ve Turkce" diyen son kullaniciya oldukca iyi bir cozum ve cevap
    olmustur. Eger Gelecek'e ciddi anlamda sahip ciksaydik ve dagitimin
    gelistirilmesi icin ciddi yardimlarda bulunsaydik, fikir birligiyle
    gerekirse Gelecek'i de Slackware veya Debian gibi dagitimlarin uzerine
    kurabilirdik.

    Sonuc: Araba devrildikten sonra yol gosteren cok olur...

    Saygilar, iyi calismalar
    Gurkan ASLAN