[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 03:42:37 EST

    Redhat ile sorun olmasindan dolayi dagitimin durdugu fikri bana sacma
    geliyor acikcasi. Suan bulabileceginiz dagitimlarin neredeyse %40'i
    redhat tabanli. Redhat ile sorun yasanmasi suan gordugumuz dagitimlarin
    bircogunun silinmesi anlamina geliyor ki bu bana biraz hayalcilik
    olabilir.

    Gorkem beye ise katiliyorum, bu dagitimla en azindan insanlar dil
    korkularini uzerlerinden atmis oldular. Komple Turkce bir sistem bircok
    kisiye guven verip linux ile tanistirdi bence. Sona ermesi yazik. Yanliz
    bi konuda sanirim hemfikiriz; oyle yada boyle Turkiye'de Turkce bir
    linux olmali.

    Cem Kamil Kulekci