[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 07:37:46 EST

    Merhaba
    Bir dagitimdan baska bir dagitim cikarmak taklit etmek degildir sevgili
    arkadasim... Dunya uzerinde bulunan yuzlerce dagitim baska dagitimlari
    ornek alarak yapilir... Oturup apt'den ya da tgz'den daha iyi bir
    package manager yazarim ben diyorsan otur yaz tabii buna bir itirazim
    yok... Ama sonucta Stallman'in yazdigi gcc'yi kullanacaksin ve o gcc'yi
    dagitimina koyacaksin, o zaman da kendi soylediginle celiseceksin...

    Gentoo'nun Slackware'den turetilme, Redhat'in Debian ornek alinarak
    turetilmesi (ardindan Redhat Package Manager'i gelistirdiler ayri konu)
    v.s. v.s. hep karsilasacagin bir durumdur...

    Kolay gelsin
    Gurkan ASLAN