[linux-sohbet] Re: muhasebeci 0.3a duyuruldu

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 06:08:21 EST

    selamlar

    Geliştirici belgeleri çok büyük ve çevirilmesi işi
    oldukça uzun bir süreç. Ayrıca bu tür belgelerin doğru
    çevrilebilmesi için; çeviren kişinin ne yaptığından
    haberi olması gerek. İnsan gücü ve zaman en büyük
    eksiklik. Bu işin amatör ruhla profesyonel bir şekilde
    yapılması gerekiyor. Aksi taktirde gerçek bir ilerleme
    sağlamak mümkün görünmüyor.

    http://www.uludag.org.tr/ulu.web/projeler/turkce/
    adresindeki Uludağ Projesinin tam sizin istediğiniz
    yönde/*aynı zamanda bizim istediğimiz yönde*/ bir
    amacı var. Bütün sistemin olduğu gibi
    Türkçeleştirilmesini sağlamaktan bahsediyorlar.
    Alıntı:"Paketlerin tüm kullanıcıya görünen öğeleri
    (paket tanımları, mesajlar, yardım sayfaları, NASIL
    belgeleri, kılavuzlar, vb.) Türkçe'ye çevrilecek,"

    Bildiğiniz üzere bu proje Tubitak destekli. Şahsi
    kanaatim bu tür bir çalışma sonucu istenen başarının
    elde edilebileceği.

    saygılarımla
    Yalçın

    === message truncated ===