[linux-sohbet] Turkce Dagitim

---------

From: bipCuma i (bipcuma@turmail.com)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 07:18:07 EST

    Sevgili arkadaslar,

    Bir zamanlar Turkuaz Linux vardı,neden dagitimi durduruldu?
    Simdi Gelecek Linux var ama Gelecek Linux'un REDHAT la problem yasadigi icin v3 surumunu cikarmayacagi gibi bir soylenti var.
    Birilerini taklit etmek yerine kendi oz Linux'umuzu olustursak daha iyi olmaz mi ?
    (En azindan dagimi yaptigimiz CD nin icinde buyuk harflerle REDHAT yerine baska birsey olsa)