[linux-sohbet] Re: muhasebeci 0.3a duyuruldu

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 17:41:02 EST

    Salı 2 Mart 2004 13:08 sularında, yalcin kolukisa şunları yazmıştı:
    > selamlar
    >
    > Geliştirici belgeleri çok büyük ve çevirilmesi işi
    > oldukça uzun bir süreç. Ayrıca bu tür belgelerin doğru
    > çevrilebilmesi için; çeviren kişinin ne yaptığından
    > haberi olması gerek. İnsan gücü ve zaman en büyük
    > eksiklik. Bu işin amatör ruhla profesyonel bir şekilde
    > yapılması gerekiyor. Aksi taktirde gerçek bir ilerleme
    > sağlamak mümkün görünmüyor.
    >
    > http://www.uludag.org.tr/ulu.web/projeler/turkce/
    > adresindeki Uludağ Projesinin tam sizin istediğiniz
    > yönde/*aynı zamanda bizim istediğimiz yönde*/ bir
    > amacı var. Bütün sistemin olduğu gibi
> [...]
    Bu projenin sorumlusu (Ayşe Genç) libc çevirisi için birkaç ay
    önce başvuru yaptı. Gettext ile ilgili bölümü üstlendi.
    Libc çevirisinin baş sayfasında bilgi var.
    15 gün kadar önce bir eposta yolladım. Ses çıkmadı.

    Bence ciddiye alınacak bir proje değil. En azından sorumlusu
    sorumsuz, çeviriden vazgeçtiğini bildirebilirdi.

    Esen kalın,
    Nilgün